Minden draftnak megvan a saját szupersztárja. Idén John Tavares érdemelte ki a címet, következő évben a kitüntetett bizonyára Taylor Hall lesz. A draft előtt a Windsor Spitfire tehetséges támadója azt szeretné elérni, amiben tavaly kudarcot vallott. Az ifjúsági válogatottba szoló címeres behívóért küzd.

  " A világbajnoki torna TV-ben való követése az egyik legnehezebb dolog, amit életem során megtapasztaltam. " - mondta a 17 éves balszélső.

 Minden év augusztusának elején Kanadában megkezdődik a csata legértékesebb megbízatásokért. A csata a nemzeti ifjúsági válogatottban való szereplésért. Az előkészítő táborban összegyűjtik a reményteljes ifi játékosokat, akiknek minden álmuk az arannyal való hazatérés. Az utolsó öt tornán a kanadai ifjúsági válogatott teljesítette a célkitűzést. A sorozat folytatásra vár.

 Taylor Hall az egyik játékos, akinek esélye van helyet foglalni a kanadai válogatott soraiban, mely januárban a dobogó első fokán végzett. Az Ottawa utánpotlás egyesületében, a Windsor Spitfire mezében egy fantasztikus szezon áll mögötte. Kétszeres bajnoki címet érdemelt ki: az OHL-ben és a Memorial-kupán is kiválóan teljesített, majd a döntők legértékesebb játékosává nevezték ki. Bizonyos kifürkészhetetlen ok miatt megbukott törekvésében, időnapelőtt hazaküldték a felkészülési táborból, nem volt tagja az aranyéremmel hazatérő brigádnak. Most újra probálkozik. A dupla siker a Windsor színeiben nem jogósítja fel arra, hogy dörzsölje tenyerét a biztos behívóra vonatkozóan. A 17 éves szupertehetség kényelmetlen helyzetben van.

  " Tavaly kiestem a keretszűkítés során és a televízión követtem a tornát. Életem egyik legdurvább tapasztalata volt. Nagyon féltékeny és irigy voltam. Bármit megtennék, hogy hazámat képviselhessem. " - mondta Hall a kanadai médiának.

 Önbizalomválság a bukás után

 Taylor tisztában van azzal, hogy miért zárták ki tavaly. Egyszerűen nem tudta a legjobbat kihozni magából. Ez egy lecke volt számára, melyet előnyére fordít.

  " Túl nagy hangsúlyt fektettem a védekező játékra és nem hoztam létre helyzeteket, mint máskor szoktam. Most éretebb vagyok és egy tiszta kép áll előttem, hogy mit akarok elérni. " - mondta magabiztosan.

 Hall számára beköszönt az önbizalom hiánya a tavalyi keretszűkítés után. Azelőtt futószalagon termelte a pontokat. Hatékonysága leívelt, csak ment körbe-körbe lehorgasztott fejjel. Fokozatosan feldolgozta a csalódást és karrierje legjobb teljesítményét produkálta a döntők során. Közel kétpontos pont/meccs átlaggal bűvölte el a játékosfigyelőket és nézőket egyaránt. Húsz mérkőzésen fitogtatta tudását a rájátszásban, remek 16 assziszttal és 20 találattal vezette csapatát végső győzelemre.

  " Egy remek döntő részese voltam én és csapatom a Memorial-kupán. Miután nem volt szükség rám a válogatottban dühös lettem és egy szegényes teljesítményt hagytam magam után az alapszakasz második felében. De sikerült lekezelni, majd bosszút venni és nagyon büszke vagyok. " - nyilatkozta az OHL döntők MVP-je, akit Wayne Gretzky 99 díjjal jutalmaztak.

 A jövő évi világbajnoki torna után, következik az év legfontosabb eseménye: az NHL-draft. Taylor Hall idei tippje bejött: Tavares személyében ünnepelhették az idei draft 1/1-sét. Példaképként tartja számon, magatartásából inspirálódik.

 " Nem hiszem, hogy a draftra fel lehet készülni. De tanultam abból, ahogy John kezelte az ügyet. Úgy kell venni az egészet, ahogy jön és meg kell próbálni élvezni a csapatod támadó agresszivítását. Ha mindent megteszek amit tudok a jégen és azon kívül, akkor magas csúcsokat fogok megmászni. " - fejezte be optimistán Hall Taylor.

 Nem kevés számú kitüntetést kapott rövid karrierje során. Ha lehet így fogalmazni: Tavares méltó utódja lehet. Fordított kronológiai sorrendben címei, kitüntetései:

- CHL Memorial Cup All-Star Team 08/09
- CHL Memorial Cup Champion 08/09
- CHL Memorial Cup Most Valuable Player "Stafford Smythe Trophy" 08/09
- OHL Playoffs Most Goals 08/09
- OHL Playoffs Most Points 08/09
- OHL Champion 08/09
- OHL First All-Star Team 08/09
- CHL Rookie of the Year 07/08
- OHL Most Goals by Rookie 07/08
- OHL Best Plus/Minus 07/08
- OHL First All-Rookie Team 07/08
- OHL Rookie of the Year "Emms Family Award" 07/08
- U18 WJC Gold Medal 07/08.

 Most pedig következik egy rövid összefoglaló az idei OHL döntők MVP-jének találataiból:

 Fotók: Aaron Bell / OHL Images (Archív).

Címkék: kanada taylor hall jvm windsor ohl

A bejegyzés trackback címe:

https://nhlinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr41300225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása